منتدي مافــــيـــا

نكت جديدة طازة.......و الكل يزود من عنده 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا نكت جديدة طازة.......و الكل يزود من عنده 829894
ادارة المنتدي نكت جديدة طازة.......و الكل يزود من عنده 103798

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتدي مافــــيـــا

نكت جديدة طازة.......و الكل يزود من عنده 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا نكت جديدة طازة.......و الكل يزود من عنده 829894
ادارة المنتدي نكت جديدة طازة.......و الكل يزود من عنده 103798

منتدي مافــــيـــا

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مــــافــــــــيــــا ... غيـــــر و أتـــغــــيــــر

3 مشترك

نكت جديدة طازة.......و الكل يزود من عنده

عماد عبدالحليم
    عماد عبدالحليم
    المشرف العام
    المشرف العام

الثعبان
    الاسد ذكر
    المهنة : نكت جديدة طازة.......و الكل يزود من عنده Collec10
    الهواية : نكت جديدة طازة.......و الكل يزود من عنده Sports10

نكت جديدة طازة.......و الكل يزود من عنده Empty نكت جديدة طازة.......و الكل يزود من عنده

مُساهمة من طرف عماد عبدالحليم الثلاثاء ديسمبر 02, 2008 12:47 am

مره واحد مخنوق.....صاحبه بيسأله مالك ؟؟ قاله ياعم شيبسى فى حالى ........ قاله ليز ؟ ..... قاله ابويا كرنشى من البيت....... قاله ياعم قلبظ دماغك !!
    واحد ومراته متخانقين فبطلوا يكلموا بعض فكتب ورقة صحيني الساعه 6:30 علشان عندي شغل ، وحط الورق على السرير ونام صحي الساعة 10:00 فلقى ورقه مكتوب عليها الساعه 6:30 يلا إصحى"
    مرة قرد قابل حمار فقالة ازيك يا حمار رد علية الحمار وقالة متقوليش يا حمار القرد قالة امال اقولك اية الحمار رد علية وقالة قولى يا سمكة القرد قالة طب بتعرف تعوم يا سمكة راح قالة لا قالة تبقى حمار
    مرة واحد راح للفكهانى فقالة انا عايز اخد فكهة لواحد عيان الفكهانى قالة فى مانجة بعشرين جنية
    رد الراجل علية قالة لا هوا مش عيان اوى كدة
    فيه نذل أنقذ واحد غارق لية؟ عشان مايمتش شهيد
    مرة أستاذ قال لطلابه: يعيش القرد في جنوب آسيا الطلاب : يعيش يعيش يعيش
    محشش قالو له إيه رأيك في الزواج المبكر؟ قال يعني الساعه كام
    بلديتنا لقى خاتم سليمان جه يدعكه فعص العفريت
    واحد بلديتنا خلع العمة فقد الذاكرة
    بلديات فتح محل انابيب غاز .. فجّر اسطوانتين فى وسط البلد .. دعاية
    مرة واحد واقف فوق كوبرى عمال يقول 33 - 33 - 33 فعدى واحد علية وعايز يعرف اية 33 دى
    فقالة بص من فوق الكوبرى وانا اقولك بص راح رامية 34 - 34 - 34
    واحد مسطول ماشي في الشارع لقى عمود نور مكتوب عليه شقه للإيجار راح قعد يخبط على العمود لغاية مجاله مسطول تاني قاله بتعمل ايه هنا قاله اصلي لقيت مكتوب شقه للإيجار قعدت اخبط ومحدش فتح لي قاله غريبه مع ان الجماعه منورين النور فوق
    مرة واحد اخوه نايم جنبه حب يعمل فيه مقلب راح قطع راسه وبيقول هيتحنن لما يصحي وميلقيهاش
    بلدياتنا أول مرة يشوف واحد فلبيني قال يا بخته ده شبعان نوم

مرة واحد بلدياتنا عرف ان الجلد موضة مشى عريان
    مره عيل صغير بيسال امه هو انا جيت ازاي قالتله انا حطيت شويه سكر تحت السجاده لقيتك رح الواد حاطط شويه سكر تحت السجاده بعد تلات ايام لقي صرصار قاله لو مكنتش ابني كنت قتلتك
    مره خمس صعايده داخلين امتحان فجالهم سؤال ما هي عدد ارجل المعزه؟ كلهم قعدو بقي يسالوا الدحيح بتاعهم مكنش بيرد عليهم بعد الامتحان بيسالوا انت مكنتش بترد ليه قالهم اصل المراقب كان جنبي معرفتش اطلع المعزه
    مرة واحد غبى اوى رايح يتقدم لواحده فقعد مع ابوها علشان يتفقم على التفاصيل فالمهم ابوها قاله انا بنتى غاليه انا عايز مهر 20 الف جنيه راح قاله نعم ؟ ده انا قدامى واحده على خمس تلاف جنيه وكمان حامل
    مرة اتنين محششين راكبين عربية فالاول قال للتانى حاسب قدامك شجرة التانى مردش عليه راح الاول مزعق وقايل بصوت عالى حاسب قدامك شجرة راح التانى مردش عليه راح الاول معلى صوته قوى وقال حــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاسب <طخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ> راح الاول قال مش انا قولتلك حاسب قدامك شجرة قالوه وانا مالى مش انت اللى سايق
    واحد سكران يسأل محشش ايه أسماء إخوانك.... رد عليه: كلهم محمد إلا خالد اسمه فيصل.
    بلدياتنا سافر امريكا واصحابه نصحوه ياخد معاه 3 زلع مش علشان الاكل الامريكانى مش حلال بس نبهوه يسمى قبل ما ياكل احسن الشيطان ياكل معاه.اول شهر اكل اول زلعة بس نسى يسمى، تانى شهر برضه نسى يسمى، ثالث شهر طلع له الشيطان قال له:"ابوس ايدك سمى، صدرى اتحرق!"
    مرة واحد خواجة نزل مصر شاف ناس بتنزل بلح من على النخلة سالهم ايه ده وطلب منهم انهم بملولوا شوال قابل صعيدى فى طريقه قاله( لو قولتلى ايه فى الشوال ده ياخبيبى هديك شويه بلخ منه )رد عليه الصعيدى وقاله (ههههههههههه جوافة)
    مرة واحد صعيدى حب واحدة فتجوز اختها علشان يشوفها على طول
    واحد صعيدى مات نزلة اتنين وستين ملك اتنين يحسبوة وستين يفهموة انة مات
    مرة واحد بيحشش فوق السطوح فجاله واحد قاله الحق يا محمد بيتكوا ولع وامك وابوك ماتوا ومراتك وعيالك ماتوا فابصله اوووى وراح قايله لما كلهم ماتوا انا اعيش لمين راح رامى نفسه من فوق السطوح وهو عند الدور الثالث قال انا ابوية وامى ماتوا من زمان وهو عند الدور التانى قال انا مش متجوز ازاى بقى حجيب عيال وهو عند الدور الاول قال انا ماسميش محمد ههههههههههههههههه الكيف بيزل ...............
    يارب تعجبكو وياريت اللى عنده يزود.
    AHmED FOuDa
    AHmED FOuDa
    المشرف العام
    المشرف العام

الحصان
    السمك ذكر
    مزاجى : نكت جديدة طازة.......و الكل يزود من عنده 16210
    المهنة : نكت جديدة طازة.......و الكل يزود من عنده Collec10
    الهواية : نكت جديدة طازة.......و الكل يزود من عنده Readin10

نكت جديدة طازة.......و الكل يزود من عنده Empty رد: نكت جديدة طازة.......و الكل يزود من عنده

مُساهمة من طرف AHmED FOuDa الثلاثاء ديسمبر 02, 2008 2:17 pm

ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها ها
    M.FoUdA
    M.FoUdA
    مشرف
    مشرف

الحصان
    الحمل ذكر
    مزاجى : نكت جديدة طازة.......و الكل يزود من عنده 8911
    المهنة : نكت جديدة طازة.......و الكل يزود من عنده Engine10
    الهواية : نكت جديدة طازة.......و الكل يزود من عنده Writin10

نكت جديدة طازة.......و الكل يزود من عنده Empty رد: نكت جديدة طازة.......و الكل يزود من عنده

مُساهمة من طرف M.FoUdA الثلاثاء ديسمبر 09, 2008 11:20 am

هههههههههههههههههههههههه

ماشى يا عمده

مواضيع مماثلة

-

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أكتوبر 18, 2024 4:25 pm